Informasjon

Tid
Fra onsdag 30. oktober 2024 kl. 08:30
Til torsdag 31. oktober 2024 kl. 13:30
Påmeldingsfrist
Fredag 20. september 2024 kl. 23:59

Velkommen til Nettverksukens leverandørutstilling - det perfektet stedet for leverandører til det norske kraftoverføringsnettet! Med 70 standplasser plassert i tett tilknytning til både fagkonferanser og -kurs, er dette det ideele stede å vise fram dine produkter og bygge nettverk med beslutningstakere og sluttbrukere fra hele bransjen.

 

Nettverksuken

Gjennom Nettverksuken arrangeres Teknisk Konferanse, Regionalnettsdagene, fagkurs for energimontører og NM for energimontører samtidig og på samme sted.
 
Vi har hørt på tilbakemeldingene, og flyttet messen til eg ordentlig utstillingshall i første etasje. Dette åpner opp for at du som utstiller kan ha med deg større og tyngre utstyr. Vi fortsetter å ha både lange pauser og lunsjservering hos utstillerne. Det gir ditt selskap en unik mulighet til å nå både nye og eksisterende kunder. Og beslutningstakere i tillegg til prosjekterende og utførende personell.
 

Gratis adgang

Deltakere på Nettverksukens fagarrangementer har messebesøk sydd inn i fagprogrammet. Messeutstillingen er gratis for alle andre å besøke.
 

Gjennomføring

Utstillingen er innendørs og er åpen fra onsdags morgen til lunsj torsdag. Du kan velge mellom standplasser i størrelser fra 12 til 48 kvadratmeter.
 
Ved å delta på utstillingen vil du kunne engasjere besøkende med live-demonstrasjoner, produktprøver og produktinformasjon.
 
Registrer deg nå for å sikre deg din standplass!
 
Besøk også arrangementssiden for Nettverksuken for en fullstendig oversikt over alt som foregår under hele arrangementet. Ikke gå glipp av denne sjansen til å møte potensielle kunder, bygge nettverk og øke eksponeringen av dine produkter og tjenester - meld deg på i dag!
 

Hvorfor kjøpe standplass?

Møt en bred målgruppe fra nettbransjen

Nettverksuken samler en bred målgruppe fra nettbransjen, inkludert personer som jobber med nettplanlegging, tilknytning, montasje, beredskap, drift og vedlikehold. Som leverandør kan du nå ut til en bred målgruppe og øke synligheten din blant potensielle kunder.
 

Unik mulighet til å presentere produkter og tjenester

Leverandørutstillingen gir deg en unik mulighet til å presentere dine produkter og tjenester for et relevant publikum. Det gir deg muligheten til å vise frem det siste av teknologi og produkter som kan bidra til effektiv og sikker drift av kraftnettet.
 

Bygg viktige bransjekontakter

Nettverksuken gir deg muligheten til å bygge viktige bransjekontakter. Det er en god mulighet til å møte potensielle kunder, samarbeidspartnere og konkurrenter, og å utveksle erfaringer og kunnskap.
 

Øk merkevarebevissthet

Nettverksuken gir deg muligheten til å øke merkevarebevisstheten blant potensielle kunder og andre deltakere i bransjen. Ved å være til stede på utstillingen kan du øke synligheten din, og bygge tillit og troverdighet blant potensielle kunder.
 

Få tilbakemeldinger

Nettverksuken gir deg også muligheten til å få tilbakemeldinger fra potensielle kunder og andre deltakere i bransjen. Dette kan hjelpe deg med å utvikle og forbedre dine produkter og tjenester, og til å tilpasse deg bransjens behov og ønsker.
 

Bilaget "Kraftnettet"

I tilknytning til Nettverksuken 2024 blir det utgitt et eget bilag, «Kraftnettet», til fagbladet Energiteknikk. Publikasjonen blir trykket opp i et ekstra stort opplag for distribusjon til deltakerne og besøkende på utstillingen. Dette ble også gjort til Nettverksuken i fjor.
 
Tiltaket er ledd i samarbeidsavtalen REN har med utgiverselskapet ElektroMedia AS, og det ble også tidligere laget slike bilag («Metodebladet») til samtlige Metodedager.
 
Bilaget inneholder mye interessant faglig stoff omkring drift/vedlikehold av nettet og om produkter/tjenester som skal presenteres på utstillingen. Utgivelsen av bilaget finansieres av annonseinntekter, og vi oppfordrer utstillere til å annonsere i bilaget.
 
Kontakt Stein Arne Bakken i Energiteknikk på e-post stein@energiteknikk.net eller telefon 922 56 358 for mer informasjon.

Standbestilling

Informasjon

Tid
Fra onsdag 30. oktober 2024 kl. 08:30
Til torsdag 31. oktober 2024 kl. 13:30
Påmeldingsfrist
Fredag 20. september 2024 kl. 23:59
Avmeldingsfrist
Fredag 20. september 2024 kl. 00:00
Frist for endring av påmelding
Fredag 20. september 2024 kl. 23:59

Utstillerbetingelser Nettverksuken 2024

Gjeldende fra 13.06.2024.

1. Om arrangementet

  1. Nettverksuken er et fag- og messearrangement for kraftbransjen. På messen viser leverandører frem metoder og utstyr til besøkende fra nettselskaper, entreprenører og andre bransjeaktører. Faginnholdet i Nettverksuken består av både fagkonferanser og fagkurs. Messebesøk er integrert i fagprogrammet til deltakere på fagarrangementene.
  2. Nettverksuken 2024 arrangeres hos X Meeting Point på Hellerudsletta 29. – 31. oktober. Messen er åpen 30. og 31. oktober.
  3. Bestilling av stand til Nettverksuken krever at utstilleren har lest og godtatt betingelsene for utstillere.
  4. Nettverksuken omtales i dette dokumentet som «arrangementet» og «messen».

2. Utstillingsområde og standplasser

  1. Utstillingsområdet er innendørs i hall i første etasje på X Meeting Point. Alle fagkurs og den ene fagkonferansen er lokalisert i møtesenteret i andre etasje. Den andre fagkonferansen er i eget lokale i første etasje.
  2. Alle standplasser er nummererte.
  3. Den enkelte standplass har et oppgitt areal. Utstilleren kan disponere arealet fritt, men kan under ingen omstendigheter benytte areal utover den standplassen som er kjøpt.

3. Påmelding, endring og avmelding

  1. Bestilling av standplass gjøres via www.ren.no/arrangement. Påmeldingen blir registrert når påmeldingsskjemaet er ferdig utfylt og utstillerreglementet akseptert.
  2. Ved påmelding angir utstiller selv hvilken stand som reserveres. Reservasjonen gjøres først endelig ved skriftlig bekreftelse fra arrangør.
  3. Som hovedregel skal det bare være én utstiller per standplass. Dersom to eller flere utstillere ønsker å dele standplass, belastes hver av utstillerne den prisen som gjelder for standplassen.
  4. En utstiller kan bestille ubegrenset antall standplasser, men betaler angitt pris for hver enkelt av dem.
  5. Enhver person som representere utstiller på standplassen må meldes på som standpersonell.
  6. Deltakelse på Nettverksfest må spesifiseres for alt standpersonell.
  7. Utstiller er selv ansvarlig for bestilling av hotellovernatting – enten gjennom arrangørens avtale eller på annet vis.
  8. Påmeldingsfrist er 20. september. Samme dato gjøres alle påmeldinger bindende. Ved ledig kapasitet kan påmeldingsfristen utvides. Påmelding etter opprinnelig frist gjøres bindende umiddelbart.
  9. Frem til påmeldingsfrist kan påmeldinger annulleres og endres fritt av utstilleren. Annullering og endring gjøres elektronisk via lenke mottatt i påmeldingsbekreftelsen.

4. Priser og betalingsbetingelser

  1. Priser for standplasser er i intervallet kr 29 000 til kr 69 000 eks. mva. Prisen inkluderer ikke noe utover leie av standplass og det utstyr som eventuelt er beskrevet i påmeldingsløsningen.
  2. Registreringsavgift for standpersonell er kr 750 eks. mva. Registreringsavgiften beregnes for hver person som skal være til stede eller i tilknytning til standen. Avgiften inkluderer lunsj og pauseservering.
  3. Standleien og registreringsavgiften faktureres ved utløp av påmeldingsfristen. Betalingsfrist er 10 dager fra fakturadato.

5. Utforming av stand

  1. Utstiller står fritt til å utforme sin standplass som ønsket.
  2. X Meeting Point tilbyr nettbutikk for leie av utstyr og materiell til standplasser. Utstiller er selv ansvarlig for å leie det utstyr som utstiller mener er nødvendig, og at slikt utstyr får plass i standplassens areal.

6. Plakater, reklame og lignende

  1. Plakater, bannere og annet reklamemateriell kan ikke settes opp utenfor egen standplass uten spesiell tillatelse fra arrangøren. Reklamemateriell kan kun deles ut på egen standplass.

7. Servering

  1. Utstillere kan servere mat og drikke, men kan ikke ta betalt for det som serveres.
  2. Eventuell servering av mat, drikke og alkoholholdig drikke må avklares og bestilles hos X Meeting Point.

8. Utstillers ansvar

  1. Utstiller har selv ansvar for å tegne nødvendige forsikringer som dekker utstillers ansvar for skader på utstyr, personell, leverandører, tredjepersoner og/eller dennes eiendeler gjennom hele arrangementet.
  2. Utstiller er ansvarlig for de skader de selv, deres personell, utstyr og lignende påfører bygninger, innredninger, anlegg og personer i messeområdet. Eventuelle skader som oppstår, blir utbedret for utstillers regning.

9. Arrangørs ansvar

  1. Arrangøren plikter å sørge for
    - Vakthold i utstillingsområdet
    - Klargjøre standplasser inkludert montering av eventuelle bakvegger og rammeverk
    - Containere til avfall
  2. Arrangøren har ikke ansvar for utstillers utstyr som befinner seg i arealene før, under eller etter utløpet av messeperioden.

10. Vareleveranser og oppbevaring av materiell

  1. Vareleveranser til X Meeting Point i forkant av messen kan bare skje etter avtale med arrangør.
  2. Oppbevaring av materiell hos X Meeting Point etter arrangementets slutt kan bare skje etter avtale med arrangør.

11. Opp- og nedrigg

  1. Utstilleren må selv sørge for transport, montering, demontering og pakking av sitt utstillingsutstyr.
  2. Utstiller er selv ansvarlig for å orientere seg om standplassens størrelse, beliggenhet og lignende før påmelding.
  3. Standplassen er tilgjengelig for rigging 29. oktober kl. 1200 - 1800 og 30. oktober kl 0630 - 0800. All rigging må være ferdig innen 30. oktober kl 0800, og skal ikke under noen omstendigheter forekomme i messens åpningstider.
  4. Standplassen er tilgjengelig for nedrigging 31. oktober kl. 1345 – 1800. All nedrigg må være ferdig innen tidsfristen.
  5. Ved fullført nedrigging skal standplassen utelukkende inneholde det utstyr som arrangøren eller X Meeting Point har levert. Søppel kastes i containere på anvist sted. Mangelfull opprydding vil bli belastet utstiller.
  6. Av hensyn til sikkerhet og betalende deltakere kan nedrigging tidligst starte etter messen stenger 31. oktober kl. 1330. Utstillere som starter demontering og nedrigg før messens slutt vil bli belastet kr 15 000 eks. mva. Betingelsene gjelder alle utstillere og uten mulighet for unntak.

12. Utstillingstider

  1. Messen har følgende åpningstider:
    - 30. oktober kl. 0830 – 1800
    - 31. oktober kl. 0900 – 1330
  2. Utstiller plikter å ha bemanning på sin standplass gjennom hele åpningstiden.

13. Helse, miljø og sikkerhet

  1. Utstiller plikter å opptre varsomt og hensynsfullt ved all ferdsel og aktivitet i messeområdet.
  2. Utstiller plikter å benytte godkjent verne- og sikringsutstyr ved opp- og nedrigg, spesielt ved løfting og håndtering av tungt utstyr.
  3. Utstiller skal ikke under noen omstendigheter gjennomføre aktiviteter, verken med eller uten deltakelse fra messedeltakere, arrangør eller andre som utsetter personer for fare.
  4. Utstiller plikter til enhver tid å rette seg etter de HMS-anvisninger de pålegges av arrangør.

14. Brannforskrifter

  1. Utstiller er forpliktet til å orientere seg om hvor slukkeutstyr og rømningsveier finnes.
  2. Brennbare væsker, gass eller andre ildsfarlige materialer må ikke oppbevares eller benyttes i messeområdet uten arrangørens særskilte tillatelse.
  3. Brennbart avfall eller andre brennbare saker må kun oppbevares på stedet som er godkjent av arrangøren.
  4. Bruk av ild i messeområdet er forbudt.

15. Ansvar og krav

  1. Dersom arrangementet ikke kan gjennomføres på grunn av force majeure, naturkatastrofer eller lignende, har ingen av partene krav hos hverandre. Arrangøren hefter ikke for erstatninger utover tilbakebetaling av standleie og registreringsavgift.

16. Utstillerinformasjon fra X Meeting Point

  1. Klikk her for å laste ned utstillerinformasjon fra X Meeting Point.

Kontakt

Ta gjerne kontakt med oss om det er noe vi kan hjelpe med deg. Vi svarer så raskt vi kan.

{{ forms.contact.errors.get('name') }}
{{ forms.contact.errors.get('email') }}
{{ forms.contact.errors.get('message') }}

Nettbutikk standutstyr

Inkludert i din stand er messevegger som avgrenser standen. Alt annet utstyr du eventuelt måtte trenge kan du bestille i X Meeting Point sin nettbutikk for utstillere.

Gå til nettbutikken.